Komunikacijske vještine

Komunikacijske vještine

Onima koji žele unaprijediti svoje komunikacijske vještine s ciljem pronalaženja posla ili napredovanja preporučamo komunikacijske programe prema metodama Sveučilišta Harvard.

01

Pisane komunikacijske vještine

Kako kvalitetno pisati u nedostatku vremena? Kako se učinkovito pisano izražavati? Kakav sadržaj, stil i formu odabrati? Kako skratiti tekst, a ne izgubiti smisao? Nemate vremena, a morate napisati nešto važno? Kako efikasno organizirati ideje i misli? Kako započeti i završiti tekst? Koje su najčešće pogreške u pisanju?

Pisani dokumenti kroz ruke najčešće prolaze jednom i tad – ili završavaju u arhivi ili rezultiraju željenim aktivnostima. Želite li steći i zadržati pozornost onime što pišete? Želite li da vaš tekst zaista pročitaju? Želite da ga pročitaju do kraja?

Trebate li napisati esej, životopis, molbu, motivacijsko pismo, ponudu? Ne dozvolite da upadnete u zamku copy-paste šablonskih pisanih uradaka. Takvi tekstovi najčešće ne postižu ciljeve s kojim su napisani te u pravilu ostavljaju izuzetno loš utisak kod onih koji ih čitaju. Naši mentori, nakon temeljitog istraživanja i razgovora s Vama, sastavit će, doraditi, lektorirati ili samo prevesti pisane tekstove prema Vašim potrebama uz zajamčenu diskreciju.

Cjenik: 1 kartica (1 – 1.800 znakova s razmacima) = 300,00 kuna. Izražena cijena odnosi se na jednu aktivnost – prevođenje, lektura i/ili uređivanje sadržaja teksta. Aktivnosti se mogu kombinirati i spajati.

Neke od tema koje se obrađuju, ovisno o profilu polaznika, su:

  • poslovno dopisivanje
  • pisano predstavljanje
  • sažeci, analize, izvješća
  • ponude, zapisnici, memorandumi
  • eseji, članci, objave za medije
  • životopisi, molbe, motivacijska pisma
  • pisma namjere

Putem knjiga i interneta dostupno je mnoštvo materijala koje možete pročitati, no komunikacijske vještine možete steći i usavršiti isključivo praksom. U Zoni znanja praksu možete proći bez negativnih posljedica koje u stvarnom životu možete doživjeti ukoliko niste vješti u pisanom komuniciranju.

U Zoni znanja svaki polaznik ima priliku dobiti individualno savjetovanje vezano uz konkretne primjere koje koristi ili će tek koristiti u svakodnevnom poslovnom ili privatnom okruženju.

02

Verbalno komuniciranje

Kako pridobiti sugovornika u 30 sekundi? Kako se nositi s neugodnim pitanjima, neugodnim ljudima, neugodnim situacijama? Kako se suočiti sa suprotstavljenim stavovima i različitim očekivanjima? Kako izbjegavati “poštapalice”? Kako uspješno pripremiti i izvesti govor u formalnom i neformalnom okruženju? Kako pronaći svoj glas? Kako pridobiti sugovornika u poslovnom okruženju? Kako uvjerljivo, kratko i jasno predstaviti problem i rješenje Zašto je važno odabrati pravi trenutak i kako biti uspješan u tome? Kako briljirati u debati, na poslu ili u društvu? Kako učinkovito prenijeti poruku?

Najzahtjevnije je komunicirati u nepredviđenim i kriznim situacijama te se upravo zato posebna pozornost posvećuje govoru i kriznom komuniciranju. Polaznici simuliraju teške i neočekivane situacije te uz video snimke dobivaju savjete, taktike i strategije za snalaženje u konkretnim situacijama.

Putem knjiga i interneta dostupno je mnoštvo materijala koje možete pročitati, no verbalne komunikacijske vještine možete steći i usavršiti isključivo praksom. U Zoni znanja praksu možete proći bez negativnih posljedica koje u stvarnom životu možete doživjeti ukoliko niste vješti u verbalnom komuniciranju.

U Zoni znanja svaki polaznik ima priliku dobiti individualno savjetovanje vezano uz konkretne primjere koje koristi ili će tek koristiti u svakodnevnom poslovnom ili privatnom okruženju.

03

Prezentacija i osobno komuniciranje

Što želite da ljudi misle nakon Vaše prezentacije? “Aha” učinak i kako ga postići? Kako pripremiti i izvesti relevantne i zanimljive prezentacije? Kako steći i iskoristiti pozornost? Kako osvojiti publiku? Kako se predstaviti na društvenim događanjima? Kako biti uspješan prilikom javnih nastupa? Kako prevladati tremu? Kako čitati tuđi i kontrolirati vlastiti govor tijela? Kako se odjenuti? Kako započeti i završiti prezentaciju? Kako strukturirati sadržaj prezentacije?

Polaznici imaju priliku naučiti i na konkretnim primjerima unaprijediti vještine prezentiranja, predstavljanja i osobnog komuniciranja u različitim situacijama. Radi se u malim grupama gdje svaki polaznik dobije individualnu i grupnu povratnu informaciju na pokazane vještine. Uz učenje na vlastitom primjeru, polaznici imaju priliku učiti iz primjera i iskustava ostalih kolega. Praktični dijelovi se snimaju videokamerom te predstavljaju izuzetno vrijednu povratnu informaciju i materijal za napredovanje polaznika.

Putem knjiga i interneta dostupno je mnoštvo materijala koje možete pročitati, no vještine prezentacije i osobnog komuniciranja možete steći i usavršiti isključivo praksom. U Zoni znanja praksu možete proći bez negativnih posljedica koje u stvarnom životu možete doživjeti ukoliko niste vješti u komuniciranju.

U Zoni znanja svaki polaznik ima priliku dobiti individualno savjetovanje vezano uz konkretne primjere koje koristi ili će tek koristiti u svakodnevnom poslovnom ili privatnom okruženju.

04

Umijeće uvjeravanja i pregovaranja

Kako uspješno pregovarati s “teškim” pregovaračima? Koje su taktike za povećanje vrijednosti pregovora? Kako interpretirati pozicije i razotkriti interese? Kako utjecati na percepciju pregovarača? Kako utjecati na uključene strane i opcije ishoda pregovora? Kako identificirati prepreke željenom ishodu pregovora? Kako osmisliti i provesti strategiju uklanjanja prepreka? Kako predstaviti najbolju alternativu rezultatu pregovora? Kako oslabiti tuđe i ojačati vlastite alternative? Kako do dugoročno održivih rezultata?

Zona znanja za vas organizira tečaj Umijeće uvjeravanja i pregovaranja koji se temelji na praktičnom pregovaranju i slučajevima sa Sveučilišta Harvard. Polaznici kroz igranje uloga svladavaju nove i usavršavaju postojeće vještine uvjeravanja i pregovaranja. Prije, tijekom i nakon odigranih uloga polaznici dobivaju upute, savjete, taktike i strategije koje kasnije primjenjuju u stvarnom privatnom i poslovnom okruženju.

Svladava se snalaženje u različitim situacijama kao što su:

  • eskalacija napetosti i sukob
  • smetnje u komunikaciji
  • iznalaženje kreativnih rješenja
  • lobiranje
  • stvaranje i raskidanje savezništava
  • nepostojanje pouzdanih informacija
  • usko područje mogućeg postizanja dogovora
  • vrijeme kao izazov
  • jake i slabe početne pozicije

Putem knjiga i interneta dostupno je mnoštvo materijala koje možete pročitati, no vještine uvjeravanja i pregovaranja možete steći i usavršiti isključivo praksom. U Zoni znanja praksu možete proći bez negativnih posljedica koje u stvarnom životu možete doživjeti ukoliko niste vješt pregovarač.

U Zoni znanja svaki polaznik ima priliku dobiti individualno savjetovanje vezano uz konkretne primjere koje koristi ili će tek koristiti u svakodnevnom poslovnom ili privatnom okruženju.

X